פרופילים בשיטת הקלקה

פרופילים בשיטת ההקלקה מאפשרת  ליצור פתרונות חיפוי מתקדמים, המאפשרים לכם ליהנות עיצוב דקורטיבי וגם מחיסכון בעלויות. חיפוי קירות באמצעות פרופילים בשיטת ההקלה מתאימות למגוון רחב של דרישות חיפוי בסביבת המגורים, חיפוי של קיר חיצוני או גדר בטון, מאפשרת חיפוי גם של קירות פנימיים ליצירת מראה עיצובי וחדשני. 

פרופילים בשיטת ההקלקה הינו פרופיל חיפוי חדשני, המאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות. שיטה זו מאפשרת בקלות לחפות קיר ישן או וליצור מראה חדשני. שיטה זו מאפשרת  לתכנון וייצור בהתאם לגודל הקיר, גודל מראה הפרופילים, עובי והצבע שתבחרו –  שחור, לבן, אפור, קפוצ'ינו , דמוי עץ בהיר, דמוי עץ כהה. העיצוב והיצור נעשה בהתאם לצרכי עיצוב הבית של הלקוח. 

  •  שיטת התקנה מהירה ונוחה – תהליך ההתקנה הוא מהיר וניתן להתקין פרופילים באורך של עשרות מטרים וכל זאת במספר שעות עבודה.
  • בוחרים גוון אלומיניום המתאים ביותר –  ניתן למצוא אלומיניום דמוי עץ בהיר או כהה, אם אתם מעדיפים מראה עץ הטבעי. 
פרופילים בשיטת הקלקה קיר חיצוני

פרופילי הקלקה - פתרון לכל הבית

פתרונות חיפוי בשיטת ההקלקה שלנו עשויים מפרופילי אלומיניום המותאמים לצרכי:

  • חיפוי קירות,
  • חיפוי עמודים,
  • חיפוי דלתות
  • חיפוי מסתורי כביסה
  • ועוד

שיטה זו מאפשרת לחפות בשיטה מהירה וקלה. פרופילי האלומיניום בשיטת הקלקה, כוללים גם גדרות אלומיניום ופרגולות אלומיניום, אנו נסייע לכם לבחור את הפרופילים המתאימים ביותר עבורכם לפי הגודל והעובי ולהתאים אותם לפי הצורך, בהתאם לדרישת הלקוח ולקו העיצובי של הבית. 

אנחנו בחברת אפאר סחר בינלאומי עוסקים בפיתוח וייצור של פרופילי אלומיניום לכל מטרה וכל זאת באמצעות פרופילים אלומיניום הניתנים להתקנה קלה ומהירה. אנו מייצרים פרופילים על פי הזמנה אישית לכל מטרת חיפוי נדרשת ולצרכי התקנה. בשיטת הקלקה ובשיטות נוספות בהתאם לצורך. באתר תוכלו למצוא פירוט על שיטת התקנתם של הפרופילים בשיטת הקלקה ובשיטות הרכבה נוספות , כגון שיטת חיפוי נוספת עם ברגים.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר נשמח לעמוד לרשותכם.